Thursday, October 16, 2008

Tempat Menarik Di Johor

Pelbagai tempat yang menarik ter dapat di Johor.Kali ini saya akan menceritakan tantang tempat menarik di Johor.Antara tempat menarik di Johor adalah Pantai Minyak Beku.Walaupun Pantai Minyak Beku ini tidak sesuai untuk aktiviti mandi manda, ia amat sesuai untuk aktiviti memancing dan menikmati udara pantainya yang segar. Di sini terdapat sebuah perkampungan nelayan dan juga kuari untuk memproses batu dan pasir. Kawasan memancing paling sesuai dilawati di sini ialah Kampung Orang Asli dan Perkampungan Nelayan Cina Segenting.




By:Nur Syuhada binti Selamat
6 Arundina
Sporting5


Sumber:www.google.com

4 comments:

alohacafe2.blogspot.com said...

ERM, aku ade comment skit, firstyly, teka, sape aku...
kedua, aku rase, baik kowang letak link blog korang ni kat myspace/frienster/facebook korang...
lagi satu, kalo boleh, letak ar backround/Layouts, baru nampak cantik, ni x, hodoh giler... k ar, good luck...

PUAN THALHA : said...

hm..walau pernah dengar pantai minyak beku tuh, tapi tak pernah try pegi lagi. okay, maybe can give it a try. hee. tq 4 the info.

nadia.bahtiar said...

hais.... da pegi da pantai tue.... glr kotor... org yg dtg visit pon satu tong sampai sikit pny besar tp pampers anak buang merata... selambe badak die buang kt kedai mkn kt citu hu4... pantai die byk smpah la... dgn kesan tumpahan minyak lg .... da xmo g sn..tp kn i wonder... xd ke mn2 organisasi yg amk alternative unt memajukan pantai 2 blk???

tujuhjiwa said...

Aku penah tersesat pegi sini. Secara kebetulan, pantai ni pernah jadi site proposal development member aku masa study dulu. Gila cun tempat dia. The best place for photography. Kebetulan masa aku pegi tu, ada shooting film kat sana. Cite apatah, aku tak peduli. Yang aku peduli, sunset dia memang terbaik.